Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

En snygg bas!

/1. Fitme Foundation-maybelline/ 2. Bare minerals puder /3. BB Creme borste- Kicks/
Såhär lägger jag min bas när det gäller smink, jag börjar först med att smörja in mig (om jag kommer ihåg) och sen sprayar jag också ansiktet med en facemist från MUS, sen applicerar jag FitMe foundation, jag använder 110 och efter det har sjunkit in i ca fem-tio minuter så använder jag mig av ett puder för att fästa foundationen samt matta till ansiktet. Jag använder mig av MUS studio foundation som concealer om det behövs. Borsten jag använder är en platt "BB creme" borste från Kicks, varför den heter så vet jag inte men jag älskar den!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback