Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Tillbaka

Just nu är jag återigen världens mest lyckliga människa! Min älskade dator är äntligen här, jag fick ju en helt ny eftersom att den jag köpte började brinna i usb"hålet". synd verkligen med tanke på att jag hade haft den i tre dar innan den gick sönder. Dock har apple skött sig bra och jag har verkligen fått den hjälp jag behövt. synd bara att det tagit lite tid. Dock är jag tillbaka nu!
 
Här kommer lite bilder från påsklovet!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback