Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Godmorgon

Idag har jag inga lektioner så min plan var att sova ut. Antar att jag inte behövde det då jag vaknade vid halv nio av mig själv... Nu sitter jag i sängen och ska slå på en film. Känner att jag ska ta det lugnt idag, se film, städa undervåningen och sen skriva lite uppsatser och ett tal. Kan bli bra trots allt. Är bara så himla trött i huvudet. 41 dagar kvar till studenten och min nittonårsdag. Känns som att jag börjar bli gammal. hehe
 
Från igår
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback