Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

en onsdag som denna

äntligen kommit igång med mitt gymnasiearbete och känner att jag mer och mer börjar komma ner på jorden gällande detta. jag har varit allt för orolig när det gäller om jag kommer hinna, om jag kommer börja, vad jag ska skriva, ja ni ser ju att min ångest är över huvudet på mig om vi säger så.
Jag har iallafall som det är just nu, 7 sidor, varav 3 sidor med text, sen en framsida, innehållsförteckning, samt källförteckning. jag har även lånat fyra böcker på biblioteket idag samt tagit fram telefonnummer till möjliga offer för mina intervjuer kring detta. det känns som att jag kommit ikapp en del nu och nu är det ju bara att kötta för min del, klar kommer jag ju att bli. skriva är ju min grej.

Här sitter jag iallafall en onsdag som denna, pluggar röven av mig och har mina nya glasögon på mig. vilken lättnad, inte samma huvudvärk som tidigare, dock lite ont i huvudet då ögonen håller på att vänja sig vid dom, men vågade iallafall ha dom i skolan idag! hehe

vad gör ni? :)
Gammal bild på mig och johanna<3


Länge sedan du uppdatera bloggen ,:-) <3

2013-12-26 · 01:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback