Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Kom tillbaka

Hallådär! vart tog ni vägen? jo jag vet att jag slutade skriva sådär intense som förr och ja okej då, det är en helt OK anledning till att sluta läsa. jag förstår er. men kom tillbaka nu! okej, en del av er har ju stannat. tackagudarna. men om några få timmar så slår klockan 00.00 och då slår vi också om till 2014. kommer ta ett tag för mig att vänja mig vid att säga 2014 istället för 13. 
 
Hur kommer er dag att se ut i dag? Det är nu sista dagen på ett år som både varit bra och dåligt för mig. Jag hoppas på ett bättre år imorgon och framåt och detta års sista dag kommer jag spendera med människor jag bryr mig om. Det blir en nyårsmiddag för mig och min karl, tillsammans med hans två vänner.
Helt perfekt, helt enkelt!

Bilder? Jo, iphonen får jobba sitt hårdaste idag och bilder lägger jag väl ut allt eftersom. annars blir det bilder imorgon.
 
Ett inlägg kommer upp om ett tag där jag beskriver vad jag ska sysselsätta mig med närmsta veckorna. kika in senare ;)
 
Bjuder på denna för idag! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback