Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Nyårslöfte?

Har ni nått sånt? Jag har kommit överens med mig sjäkv om att jag ska ha två stycken. 
Jag ska komma iform, nej inte den där vanliga "komma igång" grejen. Jag har mått dåligt det här året, både psykiskt och fysiskt. Så jag ska må bättre.

Sen ska jag lära mig att gå ner i spagat/split. Varför? Jo för att jag alltid avundats dem som kan och för att det känns som något ballt att kunna. 

Vad ska ni göra i år?;)
Jag och kärleken bjöds på middag hos hans bror och hans fästmö igår. Oxfile var det som serverades och kag blev så otroligt mätt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback