Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

ett kontor

gjrot mig ett litet kontor här hemma vid köksbordet. dator, alla anteckningar, alla block, glajjsen och kalendern är det som omringar mig just nu. skrivit ut en sammanfattning på provet jag har imorgon och sitter och klurar på det. sociologin och svenskan är inskickat och jag tänkte antingen skriva lite på min uppsats i psykologin eller köra igång på gymnasiearbetet. får helt enkelt se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback