Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Lottas dag

Idag har "svärmor" fyllt år och kalas har det varit för fulla muggar! Riktigt trevligt har det varit och till middag beställde vi lite kinamat. Killen ska på bortamatch imorrn så han åker redan vid fyra-fem inatt så jag är påväg hem nu för det äe inget jah orkar med!

Med mig hem har jag tårta och hemma väntar creme brulee-kaffe!
Min fina kortficka som jag fick med mig hem idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback