Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Vart tog tiden vägen?

Helt plötsligt så var november nästan slut. på söndag är det första advent och jag undrar vart hela året tog vägen. Det är som att någon har snott åt sig sisådär varannan dag så att det har gått dubbelt så snabbt. som att någon dragit undan mattan under mina fötter så att jag flyger fram, ja det är tragiskt. 
 
Men jag mår bra! och snart är det julafton och snart är det nyår och sen är det ett nytt år. 2014. Året då jag fyller nitton och tar studenten på samma dag. då jag kastas ut från "ungdomslivet" och förväntas göra något magiskt med mitt liv. ja, lycka till sofia! lycka till.
 
Förra årets nyår, det började regna och mina lockar försvann. jag spenderade kvällen genom att stoppa slagsmål nykter. yes... hoppas årets blir bättre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback