Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

<3

Hej hörni! insåg nyss att jag har ett psykologiprov imorgon bitti som jag absolut inte vill göra. för jag kan nog inte ett endaste svar. det tar emot att jag gått och blivit så otroligt slö de senaste året. att jag inte riktigt har kraften att ta tag i saker och ting och bara slutföra dem. att jag har blivit lat. vafaaaaaaan asså. 
 
Istället sitter jag i min säng och lyssnar på min favoritmusik och läser böcker som handlar om kärlek. 
ja jag är en jävla romantiker, men jag är faktiskt realistisk också. jag tror inte på det där med att kärlek är en dans på rosor. jag tror mer som winnerbäck.
 
"livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg"
 
Ja, han är en väldigt klok människa. och jag är så jävla kär, jag är så otroligt jävla kär. men ibland snubblar jag till på mina egna fötter och för stunden så kanske allt känns mycket svårare. men oavsätt om jag snubblar till eller inte. så är jag så jävla kär.
 
Det finaste jag har



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback