Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

besvikelse

Känslan av att vara besviken är svår att beskriva. det är som att någon rivit upp ens tårkanaler, tömt dem på tårar och sedan retar ens tårkanaler till gråten, utan gråt. 
Känslan av att vara besviken är värre än många andra känslor, enkla känslor. 
Känslan av att vara besviken är besvikelse i sig, man känner mycket, man känner allt, samtidigt som man inte känner något alls.
Jag är besviken på en sak. en händelse, eller rättare sagt ett händelseförlopp. men jag känner ingenting, och jag känner allting. Tomhet. Massor av tomhet
Man råkar komma åt en dominobricka, och den puttar med all mänsklig kraft ned de andra.
ett händelseförlopp.
sen
tomt
och nej, jag är inte besviken på en dominobricka, mycket värre. Jag är besviken på människan. en människa jag stötte bort. som sedan rev med sig hela alltet. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback