Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

det här med inspiration

jag skriver inte så att alla ser, jag skriver för mig själv. och jag uttrycker mina känslor i text så om jag vill berätta för någon om hur jag känner så blir det ofta med skrivna ord.

En vän till mig skrev en jättefin text och jag tycker inte att folk uppskattar sånt tillräckligt idag så jag gav henne en liten självförtroendeBOOST och hoppas på att hon verkligen tar till sig.

Det borde alla göra. folk som inspirerar andra ska ha all cred i världen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback