Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Lars Winnerbäck

Det var länge sedan han skapade ljuv musik i mina öron.
Det var länge sen jag satt i min egna lilla bubbla på en av  tågperongens få bänkar och huttrade mitt i vintern och lyssnade på honom
lyssnade till texterna som är så vackra, lyssna till rösten som säger allt det där man vill tänka på, allt det där man någonsin sätt utan att faktiskt lägga märke till
jag ryser
 
 
ah, ni förstår- jag dör



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback