Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Man är värd mycket mer

Tiden har sprungit iväg idag, i nästan fyra timmar gar jag suttit i sollentuna centrum och pratat med felicia, om allt möjligt. Alltså allt möjligt, allt mellan pastellfärg och gurkmeja. Nej men ungefär så. 

Vi lärde känna varandra en aning mer än innan, det var riktigt trevligt att för omväxlingens skull få prata med någon som inte nödvändigtvis är som dig, men som förstår dig! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback