Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Måndag

Det är måndag och jag känner mig trött och grå. Det är oktober och jag känner mig förvirrad över det faktum att det här året gått så himla fort. det är år 2013 och jag känner mig gammal. chockad och undrar lite över när den där dagen kom som gjorde att jag kunde fråga mig själv, men gud när var det? jo närmare.. hmh.. tio år sedan? 
 
att jag kan säga att något var "tio år sedan" trodde jag aldrig skulle hända, jag trodde aldrig att jag skulle bli stor, nu är jag arton år, myndig och inte i närheten av vuxen. visst jag betalar räkningar själv, men det är inte mycket mer än så. 
 
Iallafall... det är måndag kväll och jag tänker göra den lite lyxigare än i vanliga fall. jag ska ta ett bad och sådär. Måla naglarna, raka benen, lyssna på musik och njuta av att jag lever. Gör det ni med!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback