Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

"Om att älska"

Nästa sak som jag ska införskaffa mig är boken "Om att älska" skriven av Michaela Forni. Jätteintresserad av vad denna kloka människa har att skriva i sin nya bok, visserligen har jag inte läst hennes första heller men den behöver man inte ha läst innan man läser hennes nya! 
 
Jag lyssnar sedan en tid tillbaka på Forni och Dashas poddar, alltid i oordning och det blir det idag skillnad på. Började nyss lyssna på det allra första avsnittet och ska från och med nu lyssna på alla avsnitt i rätt ordning. Mitt intresse för denna podd började med avsnittet "att göra slut med en vän".
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback