Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Skoldags

Då var det dags för skola, idag igen! Men tänker man på att det är sista året i gymnasiet så känns det faktiskt värt det. Idag ska jag på alla raster plugga juridiken som jag har idag, något kom liksom emellan igår.. Hmh the sims? 

I eftermiddag tänkte jag även skriva lite information till svenskaseminariet nästa vecka. Fast ibland tror jag att ol jag skriver det så känns det ite lika jobbigt när jag kommer på mig själv med att inte göra det, hehe
Från tidigare



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback