Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Todays

Idag har jag gjort en massa saker! Dock hade vi ingen skola så har gjort en massa kul istället! Köpt en jättefin doppresent tills imorgon och pysslat lite med det, sålt lite saker till en tjej och för dom pegarna köpte jag en jättefin penna och strumpbyxor tills imorgon! 

Nu har jag precis ätit middag och nu väntar jag på min prins!


Hur kan man ha så otroligt mycket känslor för en enda människa?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback