Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Vad har jag gjort idag?

Idag har jag och elsa varit på underbarabarnmässan med erica, hugo och ema! Vi hade jättetrevligt även fast det var väldigt mycket folk! 

Nu på eftermiddagen har jg skruvat ihop min nya klädställning och satt upp en stån i min garderob så jag kan hänga mina kläder istället för att vika in dom på hyllor. Känns mycket bättre! 




Jag blev superduper nöjd!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback