Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

todays

idag har det än så länge inte varit så mycket att göra, har mest legat och tittat på tv slö som jag är. men om ett tag ska jag väl äta och nån gång ska jag och pappa åka till affären och köpa lite gott till mig inför ikväll då jag ska passa småttingarna!

snart är helgen slut och då blir det tillbaka till verkligheten, ska säga upp mig från jobbet, om jag inte hittar ett sett att få min chef att ge mig min lön och sluta göra tjänstefel. men men, det tar vi som det kommer ;)
 
 
en söt lillasyster



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback