Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

New in

God kväll kära ni. Jag har gått och blivit sådär jobbigt sjuk igen. Sådär att man bara ligger och drar sig i sängen ni vet? Har suttit med photoshop och ändrat min header igen. Vad tycker ni?
Nu ska jag slå på suits och dricka CocaCola. gott!
 
Här kommer lite bilder från helgen!
 
Jobbade åt Lol igen! Trevliga Al Pitcher gästade!
 
Tog kort på mig själv som vanligt
 
Bytte profilbild gjorde jag också, Selfie på toan på Clarion!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback