Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Skönhet

//1. Osis+ Hårspray/ 2. Mus- studio foundation/ 3. Isadora- 02 Golden Cacao//
Hårspray använder jag näästan dagligen, och min favorit kommer från Osis. Dock har jag alltid med mig en mindre variat och denne behöver inte vara värsta höjdaren, vill bara ha utifall att. MUS studio foundation använder jag som concealer faktiskt, som foundation använder jag fitme, me det är denna som jag ALLTID bär med mig utifall att jag skulle behöva bättra på sminket lite. OCh sist men inte minst, denna lilla "palett" med ögonskugga, den har tre färger och med hjälp av denna kan man få till en riktigt fin och neutral sotning, brukar ha den to go så att jag kan bättra på ögonen lite under dagen/kvällen. Hoppas detta hjälper!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback