Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Benhinneinflammation?

För cirka ett år sedan hade jag nåt i stuk med benhinneinflammation, det gick över nån gång på sensommaren och nu när jag började springa igen efter årsskiftet då fick jag tillbaka det tusen gången värre, sprang typ bara fyra gånger i hopp om att det skulle gå över, att det typ var för att jag var otränad, men det är kvar och jag kan inte ens gå på löpbandet utan att tårarna tränger fram. Doktorn nästa? Japp!
 
Påväg hem från gymmet nu efter att ha kört slut på magen! Lite plugg och sen sova. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback