Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Ber om ursäkt

För mitt jävla humör. Önskar verkligen att det kunde vara bättre, men när man går i en klass som suger ut all energi man har och omvandlar den till hat s bara växer inom en så mår man inte riktigt bra. Hatar att vara i skolan för att människorna i klassen är som, ja, det jag beskrev ovan. Så fort jag kommer till skolan så längtar jag tills dagen är slut. Men mest av allt så önskar jag att den här jävla terminen går så fort som möjligt, för jag pallar faktiskt inte en sekund till. Blä. Det var allt för idag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback