Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Godmorgon

Godmorgon på er! Vaknade för ungefär en fyrtio minuter sedan när Petter kom hem från jobbet! Idag ska jag träna och åka hem till pappa som fyllde år igår för att kramas lite! 

Igår var jättemysigt, eftersom jag var tvungen att jobba stängning igår så vi myste lite till en film när jag kom hem! Blev lite gott framför tvn och sen somnade vi i rätt hyfsad tid då P skulle jobba!:)
Fina blommor av mitt hjärta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback