Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

hej klassen!

ja nu har ju hela klassen varit här inne och kollat på hur mycket jaghatar dem. vill gärna förtydliga att jag inte hatar alla individer som går i klassen men jag avskyr den sammansättning av olika personligheter som blivit allt eftersom. Jag är så trött på skolan nu när det bara är några få månader kvar.

Det senaste året har varit fullt kärlek, olycka, depressioner, familjeproblem, hat och ännu mera kärlek blandat med mer stress än vad jag någonsin upplevt tidigare. Det är svårt att inte förändras under sådana förhållanden.

Jag gillar nästan alla personer som går i min klass. en del går jag inte alls ihop med. dock blir vår klass som en enhet väldigt rörig och påfrestande. hoppas det inte blivit några ledsna miner! jag menade inget illa, och det var inte tänkt att bli outad så där out of the blue.
hadebraaa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback