Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Hur stretchar jag för att bli vig?

Den frågan fick jag i en kommentar och tänkte svara på den nu:) jag stretchar ju just nu med ett mål, att komma ner i spagat alternativt split. I början av det här året var jag jättesteg och kunde inte ens nudda fingerspetsarna. Jag började stretcha varje dag till en början men nu kör jag efter varje träningspass eller när jag känner för det! Jag stretchar det vanligaste; framsida och baksida lår och sen också vadmusklerna. Sen stretchar jag kroppens sidor, eller hur man ska förklara. Sen till sist stretchar jag också höftböjarna (googla). Det viktigaste för mig är att vara varm i kroppen och att stretcha länge! 





Don't worry about the others! Carry on :D

2014-02-12 · 10:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback