Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Jobb

(Gammal bild)

Godkväll! Sitter på jobbet och gör lite arbete med hemsidan och sånt där, nu när det är så lugnt i butiken. Idag har varit lugn, började jobba vid tre så har jobbat ett tag nu. Imorgon blir det skola och sen på fredag får jag sportlov! Gud så skönt! 


vilka exakt övningar gör du för att bli vig och hur långt har du kommit? :) trevlig blogg

Svar: heter du både sussi och hanna b eller?
Sofia Hynninen

2014-02-20 · 01:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback