Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Upp&ner

Hej hörni! Idag och igår har jag varit barnvakt åt min lillasyster Kajsa, vi sov över hos Hugo och Erica och det var verkligen jättetrevligt, lite stressigt var det självklart när man inte är van vid en skrikig liten tjej.

Jag blev så lycklig när det blev lite varmare om dagarna och himlen blev blå. Kände att jag kanske får må bra då ett tag. Sen kom det gråa som en blixt från klar himmel, det mesta smälter väl bort snart men ändå! Verkligen inte kul. Jag vill ju få fram solen så man kan ta igen från vinterns depressioner. Sommaren får gärna komma, men som tur är så blir det nog en varm resa runt påsk där! 
Kajsa och Hugo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback