Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

En väckarklocka

I helgen var jag och hjärtat på paddys med min kära kusin och hennes kompisar, eller ja, vi var där både fredag och lördag, men det var kul! Träffade en fin Peter som blev lite småkär sådär på kvällskvisten och tyckte att jag skulle "skita i att jag hade Petter"





Peter!

Juste träffade en vän i helgen som påminde mig om en blogg som råkar vara min. Sen träffade jag en annan vän som tyckte att det var bra av mig att jag ställer mig högre än andra gällande det här med skitsnack. Jag vägrar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback