Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Första skoldagen

Hur har er dag varit idag? själv har min dag gått fort som bara den, eller ja, iallafall skoldagen. jag började vid nio och vid halv elva någonting så packade jag ihop och gick hem för dagen.

Väl hemma så var det dags att börja med gymnasiearbetet som jag fortfarande sitter med. har lyssnat på två timmars lång radio som handlar om knarkkriget i världen och liknande saker som jag efter två timmar inser är rätt irrelevanta för min frågeställning.

Idag fyller min fina extramamma år och vi ska fira henne genom att äta god mat och creme brulee till efterrätt- något som jag idag ska unna mig för att det är just hennes födelsedag. dessutom så har jag klarat mig så bra utan godis och cola nu att jag kommer klara det galant att fortsätta.

Sen då? jo, klockan åtta kommer jag befinna mig på gymmet och ska för första gången prova det nya passet "step" och får väl berätta efter vad det nu handlar om. min gissning är att man ska hoppa upp och ner på en bänk men jag kan ha fel också. haha

Nu ska jag skriva vidare på min undersökning. vi hörs sen!
Gammal bild bara för att ha nån



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback