Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Shake it of

När folk säger och skriver saker som man till hundra procent inte är sant så blir man upprörd, eller iallafall jag. Arg blir jag. Men nu ska jag skaka av mig det.

Min dag har hittils varit lång och ja... Tråkig! 
Det hag vill komma fram till är att även fast man är arg eller ledsen över nåt så betyder det inte att man får vara elak mot någon eller att det är okej att ljuga. Och att folk är så hänsynslösa gör ont i mitt hjärta. Tur att det finns en del bra människor iallafall!
Jag ska va glad nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback