Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Tjoho

Hej hallå allihopa! Vad har ni för er? Själv sitter jag och rullar tummarna på jobbet efter att ha städat och sorterat om i hela kassadisken allt för fort med resultatet att jag nu inte ha nåt att göra. 
Har till och med pluggas juridik och massa annat och ändå är jag helt rastlös nu. Lyckan som uppstår när man inser att det är tjugo minuter till stängning är nog oslagbar. Nästan.

Nytt block och nya pennor! Lite roligare att plugga



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback