Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Träningshysteri

Nu i januari månad är det smockat på gymmen, vilket du än går till. Jag är glad över att Jag detta år inte är en av dem vara nyårslöfte är att bara "komma igång". För så blir det ju nästan aldrig. Och så var det för mig förra året. Mitt löfte är ju att må bättre, en del av det är att träna mer på en hälsosam nivå. Men jag har också lovat mig själv att inte bli arg på mig själv om det inte går lika fort som jag vill, eller lika bra. Så länge jag mår bra. 
Nu är jag påväg till gymmet för att köra lite på löpbandet och sen fria vikter om det är ledigt. Mitt humör är inte det bästa idag, känner mig ganska nere faktiskt. Och det jag vill just nu är att springa av mig det och hoppas att det blir bättre. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback