Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

En lördag som denna

Godmorgon! just nu sitter jag i sängen och sakta men säkert försöker jag vakna utan att känna att det är för tidigt. jag ställde visserligen klockan på tolv men kroppen ville vad den ville och nu sitter jag här.
Idag ska jag iväg på jobb och jobba för LOL stockholm, jag ska vara eventvärdinna för dem och jag kommer väl ha hand om gästlistan och sedan ska jag också jobba backstage. jag är jättetaggad, det låter ju sjukt spännande! 
 
Dock är jag inne på en lite jobbig förkylning och har lite problem med min röst, jag ska försöka vara så tyst som möjligt fram tills ieftermiddag då jag ska börja jobba, så jag håller alla tummar för att den ska hålla sig någorlunda pigg och alert. 
 
Nu tänkte jag slå på en film tills petter kommer hem, och sminka mig under tiden. det låter bra! :) skriver mer sen!
 
 
Såhär kan det se ut när man precis köpt en macbook air!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback