Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Ensamtid

Tidigare idag spenderade jag några timmar på jobbet och sen när jag kom hem var tanken att jag skulle jobba hemifrån med vår hemsida men den ligger nere och nu kan jag inte göra någonting. Det kändes sådär eftersom denna tid var den enda jag egentligen har till jobbet den här veckan. har till och med sagt att jag inte kan jobba min fredag nu så en kollega fick ta det passet. Idag har jag också jobbat lite med mitt gymnasiearbete som börjar ta form. är mitt i analysen nu så det är verkligen mitt i. och jag har en månad på mig att bli klar!
 
Nu sitter jag i sängen i mina och P nya fina lakan. vi fick mötas på mitten och det blev inte jättetjejiga fina lakan som jag ville ha, och det blev inte fula djurgårdslakan. det blev fina randiga och stilrena lakan i blått och beige. vi möttes på mitten helt enkelt!
Jag kollar på Mia på grötö men planerar att slå på nån mysig tjejfilm, killen gillar ju ändå inte dem så det är väl lika bra att passa på!
 
ha en trevligt kväll hörni! :)
 
 
 Helt otroligt att jag lägger ut den här. vilken jävla fjortis asså



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback