Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Getting there

Nu så har jag stått och sminkat mig bra länge, fixat lite lockar på håret och sådär. På mig har jag en relativt ny tröja från Bik Bok som är grå, till det ett svart halsband med gulddetaljer och svarta jeans. Vill vara bekväm iallafall! Snart ska jag äta och sen runt tre drar jag in mot stan. Det ska ju va fint väder idag så på med brillorna och så ska jag njuta av vädret! Lyx:)
 
 
 


Hur sminkar du dina ögonbryn? Kram

Svar: Jag använder min vaxpenna från Anastasia för att fixera brynen, sen den ljusaste skuggan i tro brow Color från mus som jag applizerar men ens snedskuren tunn pensel:) kram!
Sofia Hynninen

2014-04-01 · 15:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback