Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Macbook Air

Hej allihopa! sitter just nu hemma hos min kära far som idag hjälpt mig att välja ut en bra dator, det blev en Macbook Air! Jag vet att Air'en inte är "lika bra" som Macbook pro, men med det jag kommer att behöva den till, alltså till att plugga och surfa, så behöver jag inte en tvåkilosdator utan en lätt och smidig dator som jag kan ta med mig överallt. Och det kan jag nu! 
 
Jag hade inte tänkt köpa en ny dator förens i sommar men igår gick min tidigare dator sönder och går inte att använda, så jag tog ett beslut och valde att investera i en bra dator som jag kommer kunna ha i flera år. Känns superbra, dock blev plånboken ett par tusen tommare. men ändå, kan inte bli bättre än såhär. 
 
Nu ska jag skriva mitt gymnasiearbete! 
 
 
ÖVERLYCKLIG



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback