Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

månadens köp!

 
/MUS-face mist/ Maybelline Fit me/ Kicks BB cream borste / Ögonskugga x 2 från TGR /
/Ögonbrynsborste TGR / Isadora Inliner Kajal 56 Blonde/ Anastasia Brow fix wax pencil/
 
Hej igen hörni! Här har ni mina köp i sminkväg den här månaden. BB cream borsten använder jag med min foundation och applicerar foundation med runda rörelser. Inlinern från maybelline använder jag till undre fransradens vattenlinje för att se piggare ut! Och mina två bästa köp denna månad är MUS face mist för att fräscha upp ansiktet och behålla sminket, och ja det funkar! 
Till sist så har jag införskaffat mig en vaxpenna från anastasia, tror det är enda märket som har denna typ av produkt, alltså med fast vax och inte som du applicerar med mascaraborste. Jag använder denna till att fixera ögonbrynen och som en "primer" för att skuggan jag lägger på ögonen skall sitta bättre. Denna har verkligen räddat min vardag. ÄLSKAR den. 255 kr på Kicks, men det är värt det! 
 
(Gjort en ny kategori där jag tänker lägga upp såna här inlägg, bara för att jag själv tycker att det är kul)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback