Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Måndag

Hej hörni! Nu var det väldigt länge sen jag skrev någonting här inne. Har jobbat mycket och jag har också varit väldigt stressad över skolan. Deadline för gymnasiearbete är första april och det är inte ens en månad dig och jag har så mycket kvar att göra!
Nevermind, står på jobbet nu och jag har precis skickat in en uppsats och står just nu och pluggar lite juridik. Självklart har jag ju jobbat också, men efter att man städat och vikt allt i hela butiken så har man inte så mycket mer att göra när det är klart då det inte är så mycket kunder.
 
Mer då? Ja, något jag alltid har gillat är smink. Jag har alltid tyckt att det är kul att sminka mig själv men också mina kompisar. Har genom hela livet tittat mycket på tutorials på nätet när andra visar tips på hur man sminkar och därför har jag också blivit ganska duktig om jag får säga det själv, åtminstone när jag anstränger mig.
 
Har blivit besatt av en tjej på youtube som lägger upp videosar när hon sminkar sig själv och jag kollar på ALLA.
Skulle det vara kul om jag la upp tips på såna videos?
 
 
Gammal bild kanske!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback