Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

O.P.I

Fick inte vara kvar på jobbet för min chef som tyckte att jag var för sjuk för att jobba, det blev värre udner dagen då jag fick ett hemskt tryck över bihålorna och även ont i öronen och huvudet. Det suger ju! Dock så införskaffade jag lite nya skönhetssaker idag innan jag började jobba, tänkte visa dem nu!
 
//Necessär från Åhlens/Over night success patches, One smooth operator scrub & Pores be pure Mud Mask från Formula 10.0.6/ Bik Bok Remover, O.P.I: Taupe Less Beach//
Nagellacket blev jättefint på, produkterna från Formula 10.0.6 har jag aldrig hört talas om men verkade riktigt spännande så jag ska prova  ikväll och över natten så ska jag berätta mer!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback