Hallådär! Du har hamnat hos Sofia, en snart nitton år gammal tjej som bor precis norr om Stockholm. Jag går just nu sista året på gymnasiet och hatar det, förutom det så jobbar jag i en klädbutik och sover mestadels. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, är du nyfiken? häng med :)

Rånad

Hej hallå! Idag är det fredag och igår var jag äääntligen hos Gyn och fixade p-piller som jag förhoppningsvis tål. Jag har varit utan sen i september då jag blev deprimerad pga en hormonspiral, och då var jag tvungen att ta ut den. Jag hoppas verkligen att det funkar med dom här pillerna för annars har jag provat ALLT, förutom kopparspiralen som är absolut sista utvägen. Och jag vågar inte stoppa in en till spiral eftersom jag svimmade tre gånger sist av smärta. 
Usch det vågar jag nog inte igen...
Problemet var bara att priset på tabletterna var lite mer än alla andra som brukar ligga på Max 60kr för ett år. Dem här kostade TRE HUNDRA KRONOR för endast TRE MÅNADER. Fy fan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback